sony606 Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 jeg kom til å tenke på noe, folk sier til meg at jeg har en nissan primera 2.0 må jeg ha doble forgassere. har jeg det? eller hvordan finner jeg ut om jeg har det? og har jeg i det hele tatt forgasser på den? så noe snakk om half injection, hva er det og har jeg eventuelt det? er en primera 2.0 LX 1991 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Slapp helt av. Du har nok samme motoren som meg. En SR20Di. Dette er en Monoinjection motor. altså det gamle injection systemet. Det er IKKE forgassere på denne bilen. De som påstår det burde fremlegge konkrete bevis før de sier at du har forgasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 heh, ohkie. er det mulig å chip-trimme denne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Chip trimme tror jeg burde gå an. Har iallefall tenkt på tanken flere ganger. Får se hva jeg kommer over. Har planer om å smelle inn en Sunny GTi-R motor om jeg kommer over en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 så kommer neste dumme spørsmål :) hva er forskjellen på monoinjection og det "nye" injection systemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by sony606 heh, ohkie. er det mulig å chip-trimme denne da? Samme motor`n som jeg har..Og jeg har også vurdert chip,ringte på flissundet motorserivce og spørte dem..Dem kunne lage en til bilen min, kom på ca 10,000,- og fikk 10% økning i hk, og 15% økning i nm.. Så jeg kom fram til at dette ikke var verdt 10,000,-... Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by sony606 så kommer neste dumme spørsmål :) hva er forskjellen på monoinjection og det "nye" injection systemet? SR20Di har en pungts innsprøytning ("monoinjection" eller også kalt "single-injection") med kun 1 dyse. SR20De har fler-pungts (4 dyser) innsprøytning og en annen innsugsmanifold. Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Hva ligger egentlig dreimomentet på på en SR20Di motor? Hva har en økning på 15% på NM å si? "skulle også gjerne hatt 850 NM på motoren" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 166NM ved 4000rpm ligger SR20Di på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Hmm. Hva er den enkleste måten å øke dreimomentet på igrunn? Jo mere dreimoment, jo mer kick har man jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Ein kammerat for til ein guru i sverige. Dette kosta 5000,- Han spesialprogramerte chipen til bilen med rulle.. ca 10% økning eller 9000,- me chip å effektanlegg med sportskatalysator. Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg