Gå til innhold

Powerzone eller kanskje crazy tuning? Trenger h&r senke fjærer.

Ranger emnet

Stephan

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skulle hatt meg ett sett 35 el 40 h&r senke fjærer til bilen min. Noen som vet hvordan det er å handle med powerzone. Eventuelt har ett nr jeg kan ringe? Hva med Crazy tuning? Selger de slikt. Satser på at Asim kanskje ser denne tråden... :)

Mvh Stephan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Stephan: Du må ikke tro at H&R-fjærer senker bilen din! Jeg monterte H&R -30mm på min bil, og den er HØYERE enn en original type85-coupé, med andre ord: monstertruck-stuk, drittstygt. Må kappe de 2 eller 3 runder for å få den ned på nivået jeg hadde med Jamex-fjørene.

kan'ke si meg enig i det,gitt ;)

H&R-fjærene mine senker de oppgitte 40mm,ihvertfall.... :)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Stephan: Du må ikke tro at H&R-fjærer senker bilen din! Jeg monterte H&R -30mm på min bil, og den er HØYERE enn en original type85-coupé, med andre ord: monstertruck-stuk, drittstygt. Må kappe de 2 eller 3 runder for å få den ned på nivået jeg hadde med Jamex-fjørene.

Er ikke coupen originalt senket?

Dermed vil de fjærene kanskje tilsvare 30mm på en std 80?

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

Er ikke coupen originalt senket?

Dermed vil de fjærene kanskje tilsvare 30mm på en std 80?

Det vet jeg ingenting om. Det jeg vet noe om er at det er iallefall 4 centimeter fra skjermkanten og ned til toppen av dekket. Det er så innåt i helsikkes stygt.

Ville H&R oppgi at fjærene senker 30 hvis de ikke gjør det likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Jeg har hatt H&R på mange av bilene mine og det senker som bare av det. Pluss at jeg har montert på x-antall biler også, og resultatet er alltid blitt bra. :)

Ring imorgen så skal vi se hva vi får til ;)

Skal prøve å få til å ringe:) Får lønn den 10. så regner med at det blir kjøp da.. må ha felgs også vett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest www.vwbus.no

H/R er kvalitet rett igjenom, har monter ca 10 sett på forsjellige VW busser og ikke hatt noe tull

kjøpt hos Powerzone, leveranser har gått greit.

Alt tar til hjem om en ikke er villig til å betale ekstra for raske hjemsendinger

martin

http://www.vwbus.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider