Gå til innhold

Top Styling skyline

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Er ute etter alle bilder av denne egentlig.

Hadde noen fra Gatebil og sånn, men selvfølgelig greide jeg å formatere feil disk, så alt ble borte. Mange giga med Gatebil / Bilbilder!!! :(

Så hvis noen har, så hadde det vært hyggelig om de kunne legge ut. Vet noen hadde gallerier fra Gatebil / Premiere fra 2F2F, der denne bilen var.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

Off-Topic.Hu derre "stylingeksperten" i Autofeil sa jo "Topstyling i Haugesund"........

Trudde dem var fra sørfylket jeg!

Er nok fra stavanger...nærmere bestemt forus

1990 Volvo 740 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat

1989 Volvo 740 GL

1997 Honda CBR 900RR Fireblade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KinG^KaoZ

39_s.JPG

Synest japan import eller hva det var sin er litt mer stilfull jeg, teite dekaler på top styling sin, de sa jo de skulle ta de av når de fikk den, den var jo slikt :P

edit: eey, var det noen som sletta en post nå?

Japan Sportsbil Import (eller no slikt) du mener?:P

Jappse import :D besta kaoz:P

Men joa den grå er mer stilfull ja, men virker heftigere toppstyling sin.

På bil jakt

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den sølvgrå er mer "skikkelig" enn den til Top Styling. Virker som de har en del mer orden på ting der. Har hvertfall en del bekjente som er veldig dårlig fornøyd med den "styling-sjappa"..... Men bilen er kul å se på den, men ville nok heller foretrukket den grå jeg også...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde topstyling skylinene hadde en annen dekor da den kom til landet. Så de HAR forandra dekoren. Men om det var til det bedre....

Har forresten en ganske stor mpeg når de henter den på kaien i sandnes, der du får se masse inni bilen motoren osv osv. Jeg har ingen plass å hoste den, men hvis noen har (å vil ha den) så kan jeg sikkert ordne noe. Send meg en PM eller.no :)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CoaSlip

Har forresten en ganske stor mpeg når de henter den på kaien i sandnes, der du får se masse inni bilen motoren osv osv. Jeg har ingen plass å hoste den, men hvis noen har (å vil ha den) så kan jeg sikkert ordne noe. Send meg en PM eller.no :)

Tror det skal ligge link til den på forumet en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider