mehdi benz Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Har hørt at man kan bruke fugeskum i rusthull i kanaler før EU kontroll, er det riktig? hva syns dere om det? har dere gjort det før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Vel, for å sjekke kanalene banker de på den under kontroll.. Litt suspekt når lyden går fra "Dunk, Dunk" til "Knas, Knas".. Du lurer ingen andre enn deg selv ved å trikse rusthullene.. Fiks dem ordentlig om du først skal gjøre noe ;) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 eeller, så kan du (hvis dette er en billigbil, som ikke har så mange år igjen) pusse ned, smøre på med brunox, legge på glassfiber og sparkel, tørke, pusse ned og sprute på med steinsprut beskyttelse. Dette er forutsatt at hullet ikke er på størrelse med underarmen din. Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Et rusthull i en kanal gir ikke mangel. Men det blir jo en helhetsvurdering Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Men flere rusthull med et visst mellomrom, vil :) Så, om det kun er ett rusthull, vil han ikke trenge å gjøre noe.. :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Fortsatt greit og få tetta så det ikke blir flere hull, og får alle de som har lommene fulle, så er dette et billig (DÅRLIGERE!) alternativ Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mehdi benz Skrevet November 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 takk for svar gutter ja det er en gammel bil, er student og har ikke mye penger å bruke det er flere rusthull, skal prøve med fugeskum og sparkel til slutt og se om det funker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Jeg synes ikke noe om fugeskum. Blir mest søl. Glassfibrsparkel, den grønne fra PlasticPadding er flott til å reparere mindre hull med etter at du har slipt bort løs rust. Er hullene litt store, så bruker du et stykke metallduk (lignende metall fluenetting). Dette gir en ganske sterk reparasjon - men begrenset av hvor lenge det er godt feste til metallet rundt hullet. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.