Gå til innhold

verdi på en 1994 opel vektra diesel

Ranger emnet

kjokken

Anbefalte innlegg

heisann... jeg har fått i oppdrag fra min svigerfamilie om å få solgt en bil fra ett dødsbo, bilen som dette gjelder er en 94 opel vectra som har vert i hennes eie siden den var ny, den har blitt tatt godt vare på og nylig skiftet slitedeler for 13 tusen.

den har ikke gått mer enn 150`. jeg har sett litt på lignende biler på finn, men klarer ikke å finne noen som tilsvarer denne bilen, enten er det bensin, eller så har diesel bilene gått mye lenger. jeg er intrisert i å vite en grei pris som den vil selge for, enkelt. ikke noe drømme pris also, men en fornuftig pris . etter det jeg har sett på finn, er ikke denne biltypen noe høgt priset, og de ligger på rundt 15 bensin bilene som er tilsvarende denne. og da er spørsmålet mitt, er diesel utgavene av denne en mer ettertraktet bil ? og vil en bil som dette vær vanskelig og få solgt ?

Opel Vectra 2.0 i 1994, 212 000 km, kr 14 530,- -

dennne er ganske lik bilen på utsiden, samme farge.

har enda ikke fått gått over selve bilen og funnet ut tilstand på lakk,karoseriet og hvilken deler det var som ble byttet på sist verksted time.

takk på forhand for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vektra td som har gått så kort burde vel kunne gå greit å selge det eneste er at disse begynner å bli gammel nå å er ille noe serlig ettertraktet så markedet er begrenset.. Men jo mere dokumentasjon du har på ting jo letter er det jo å selge..

Har selv en 93mod 1,7td jeg holder på å fikkse opp som har gått en god del lengere med liten skade i en skjerm, det skal jeg ha 15-20 for når den er ferdig..

Liker ikke å si hva andre skal selge noe for uten å ha sett hva det er, sjekk skjermbuer bak og kanaler om det er antydning til rust. Sjekk service hefte om alt er fylt ut der. Er det noen skader i seter/innredning??

Er alt dette helt bra at bilen er i top stand prøv deg på 30.000.- med at pris kan diskuteres.. Sett den ut i autodb som vel er gratis å se hva som skjer..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider