Gå til innhold

PA anlegg i bil??

Ranger emnet

djurace

Anbefalte innlegg

Har 2 stk LANEY 15" basshøgtalarar som kan ligne veldig på denne:

What PA? PA Systems Sales & Advice

Fekk dei gratis så eg lurte på om dette var noko å ha i bilen? tenkte evt. då å berre bruke 1 av dei. Trur nok 2 blir i meste laget, spesielt med tanke på plass!

Viss eg no kjøpte en forsterkar og nye høgtalarar, ville det blitt bra med tanke på lyd/strømforbruk/pris i forhold til å kjøpe eit anlegg til rundt 7000,-?

Er forresten snakk om en Mercedes 190E ;)

takker for svar :)

Mercedes Benz 190E -90 (solgt)
Opel vectra B -97 (kondemnert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja okey :) har ikkje sjekka ut kor lavt ned i frekvens den går men det skal no gå an å finne ut :)

trur det er 8 ohm ja, muligens 4 ohm. Er rundt 300 Watt. så dersom det er 4 ohm så bør forsterkaren forsterke med samme/litt meir enn totaleffekt (eller RMS effekt?) som høgtalerelementet? Med 8 ohm det dobbelte og med 2 ohm (så veit eg ikkje) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i mellom:

4 nye høtalarar og 4-kanalsforsterkar og ny spillar.

eller:

2 nye høtalarar, Laney 15" og 3- kanalsforsterkar(evt en mono og en 2-kanals) og ny spillar

Helde fingeren litt på alternativ 1, men klare alikavel ikkje å bestemme meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhehe :-) du seie noko der ;-) skal teste den og sjå at den ikkje er sprengt. Kjøpte kabla og jack i går så skaal lodde det i hop og sjå :-) og veldig god råd til anlegg har eg ikkje desverre o_O

Endret av djurace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har no endelig fått testa dei 2 15" laney-høgtalarane. Dei funka som berre det. Spillar ikkje veldig bra på lav frekvens, men det er jo berre veldig store høgtalarar. Så er ikkje så voldsom futt på bassfronten, men viss eg bygger ei kasse og får på forsterkarar er det jo en sjangse for at det blir bra :) muligens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har no endelig fått testa dei 2 15" laney-høgtalarane. Dei funka som berre det. Spillar ikkje veldig bra på lav frekvens, men det er jo berre veldig store høgtalarar. Så er ikkje så voldsom futt på bassfronten, men viss eg bygger ei kasse og får på forsterkarar er det jo en sjangse for at det blir bra :) muligens..

Du får jo ikke noe lyd i det hele tatt uten forsterker, så hvordan har du testet disse nå?? Subene står vel i orginalkassene nå? Da skal du i tilfelle ikke forandre noe på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa dei med Harmon/kardon AVR25ii (egentlig heimekinoanlegg). høgtalarane står i originalkasse no men om eg skulle hatt plass til begge to måtte eg ha bygd ein kasse for å få plass i bilen :) Men er som sagt berre store høgtalarar så eg lurer på om eg gidder å sette dei inn i bilen i det heile tatt :/ Trur eg heller går for en sub. MEN først og fremst skal eg montere nye høgtalarar framme.

lurer på desse:

TS-G1023i 10 cm treveis koaksialhøyttalere (200 W - 2011-modell) - Pioneer Høyttalere og subwoofere

Endret av djurace

Lenke til kommentar
Del på andre sider