Gå til innhold

Maks Uflax?!

dudeskyline

Anbefalte innlegg

For si at jeg hadde maks flaks i dag da... Skulle bytte til sommerdekk i går, men så begynte det å regne... takk og lov... For i dag skulle jeg ut av gårdsplassen og siden jeg mangler speilet på høyre side så ble det nogen trangt. Plutselig så butta det... Dekket sto halvveis på en sånn upussa lekablokk kant... Side det er en del gummi på vinterhjula skjedde det ingen ting. Og jeg er glad for at cupwingsa ligger til lakering... ellers hadde nok den ene tatt kvelden.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ennå ikke opplevd at folk har skubba borti bilen min når den står parkert, men det kommer vel...

Jeg hadde en uheldig episode med motorsykkel en gang. Det var på den tida jeg hadde 125 cc. Jeg hadde bare vært inne på kiwi en kjapp tur og handla, og kom ut igjen til sykkelen. Så merka jeg plutselig at clutsj hendelen min var blitt JÆ.... kort. Jeg kom fram til at en mongolid faen hadde klart å velte sykkelen min mens jeg hadde vært inne å handla. Og reist den opp igjen. Jeg leita litt etter den knekte delen, men fant den ikke. Idioiten hadde tydeligivs tatt med seg/kasta delen. Så da var det rett inn til suzuki og handle inn ny hendel. 500 spenn. Pluss at speilet fikk seg en liten sprekk i plastikken :mad:

Bare så det er sagt: Den som rygger borti bilen min skal få Devil

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider