Gå til innhold

Hvordan kjøpe en bil?

Ranger emnet

ivanush

Anbefalte innlegg

Hei!

Spørsmålet jeg stiller er det sikkert mulig å finne svar på via forumet og nettet ellers, men for å spare litt tid kan noen oppsummere meg hvordan jeg går frem med å kjøpe en brukt bil?

Har nettopp fylt 18 år og vi kjøpe en brukt bil. Bryr meg så å si IKKE om bilens utsene, rust og design. Den kan altså være stygg som drit. Jeg vil at bilen skal kunne kjøre og fungere greit i forhold til det man kan oppnå til den prisen jeg kjøper den for. Jeg vil også at den skal kunne bli EU-godkjent i noen år fremover, slik at jeg kan kjøre den i 2-4 år før jeg skal sende den på skraphaug. Ellers ønsker jeg at det er helst minst 4 dører, minst 5 seter og manuell girkasse. Prisen skal være 5-10 tusen. Er det mulig? Hvordan skal jeg gå frem med kjøpe en slik bil uten at den sprenges dagen etter?

Ivan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på Finn eller Autodb.no

Se etter noen som nyligt EU-godkjent. Er ingen garantier på hvor lenge den håller da, spørs ju hvor mye du liker å ta vara på den.

Kan finne mye bil til 10000.-, men som kan kjøres i filler på noen månader til trots for att den ser fin ut når du kjøpt den.

Ser du etter en VW passat, golf eller liknande så finns det mye rimelige slitdeler å få tak i.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...
Jeg antar at de færreste ville lånt ut mobiltelefonen en time til en fremmed som kanskje ville kjøpe den, uten noen form for sikkerhet... !!!!!!!!!!!!!!

We provide fast success in how to learn spanish dumps exam by using our high quality  free learn prep resources. We offer up-to-dated www.principiacollege.edu dumps with definite guarantee of network+ training success

Lenke til kommentar
Del på andre sider