Sajjah Skrevet Desember 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2012 Hei! Legger ved linken til en samtale jeg har sett her inne tidligere, så blir det lettere å forklare :) http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/passat/221500-mitt-lille-prosjekt-passat-3b-oppdatering-17-08-2010-a-4.html Den passaten som ventostian har er, er helt lik den jeg nå har. Ser at han har satt på grøftelys i de nedre grillene på sin, og jeg har ufattelig lyst på sånne selv. Har vært i kontakt med alle og en hver, og slike griller til å plassere tåkelysene i er ikke lenger i produksjon, så har dermed ikke klart å få tak i dem. Har lett side opp og side ned i evigheter nå, men uten hell foreløpig. Så jeg lurer bare på om det er noen her inne som vet hvor det går ann å få tak i slike? Evt. om noen her inne på forumet har liggende, og er interessert i å kvitte seg med dem? Er da selve grillene jeg er på jakt etter, tåkelysa i seg selv er det ikke så vanskelig å få skaffet :p Trenger ikke være nøyaktig like som de ventostian har på sin, da jeg vet at det finnes flere forskjellige typer, men bare noen som passer til passat 3b. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 De grøftelysene han har på sin er EBAY vare med spredere. Det er kun deksel du leger utenpå den nedre grillen :) Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius1985 Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 VW Passat B5 3B2 3B5 1997 2001 Fog Lights Lamp Grille Set New | eBay Siter 96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk 99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt) 94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt) 93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 VW Passat B5 3B2 3B5 1997 2001 Fog Lights Lamp Grille Set New | eBay Den der passer ikke på 3b grillen. hvertfall ikke uten sag og tålmodighet. 3b (nedre) grill består av kun 2 deler, så må nok modifiseres litt her. Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Ligner utrolig mye på de jeg kjøpte til min Audi A4 en gang i tiden. Og om det er samma kvalitet så IKKE kjøp de. Tynt glass, varmen fra pæra + kulda som er ute gjør at "glasset" knuser lett. Begge mine ble ødelagte etter kort tid. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bagg33k Skrevet Januar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 Bestilte akkurat disse til min passat 3B : VW Passat 2000 2005 Bumper Lower Grille Grill Fog Light Kit New | eBay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boneripper Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Bestilte akkurat disse til min passat 3B : VW Passat 2000 2005 Bumper Lower Grille Grill Fog Light Kit New | eBay Ser i utgangspunktet ikke ut som de der passer til 3b? Har tilsvarende ettermontert på min 3bg, men grillen på 3b er da mer lik den første linken? (googlet bilder av 3b) 3b har "delt grill" der det er ett element/innsats for hvert tåkelys som går frem til "delelinjen" og en midtre grill -mens 3bg sine tåkelys er integrert og har delelinjen "inni" som vist på linken til bagg33k ;) Siter "Exhaust go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster" - Jeremy Clarkson 2005 Passat 1,9TDI | [x]2004 Mondeo 2.0TDci - solgt | [x]1994 Corsa 1,4 - solgt | [x]1990 Golf 2 1,6 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boneripper Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 VW Passat B5 3B2 3B5 1997 2001 Fog Lights Lamp Grille Set New | eBay Disse skal passe til din bil, om årstallet den er produsert i, er mellom 97-01 ;) Siter "Exhaust go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster" - Jeremy Clarkson 2005 Passat 1,9TDI | [x]2004 Mondeo 2.0TDci - solgt | [x]1994 Corsa 1,4 - solgt | [x]1990 Golf 2 1,6 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassoflove Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Hvis det er noen trøst og du absolutt vil ha kurve/tåkelys nede på din Passat -97 til -00 har jeg en anna løsning. Hella Micro DE plassert bak grillen på hver side nede. Eneste modifikasjon er at de kommer litt an på hvor du plasserer de lyktene at du må skjære av litt på tykkelsen på grillen. Ønsker du bilder kan jeg være bhjelpelig.... Siter Passat 130 TDI 4M -01, Passat 110 TDI -97, Transporter 2,4 Syncro Lang -94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boneripper Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Hvis han allerede har relee, ledningsnett og lykter -men bare er ute etter grillen/festeanordning så er vel det ikke behov for å modifisere? Min mening er iallefall at om en kan få det tilnærmet orginalt -så er det det beste for utseendet. Det å begynne å modifisere med egne løsninger er ikke alltid like greit for senere -også hvis han skal selge bilen :) Men det er nå bare meg... ;) Siter "Exhaust go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster" - Jeremy Clarkson 2005 Passat 1,9TDI | [x]2004 Mondeo 2.0TDci - solgt | [x]1994 Corsa 1,4 - solgt | [x]1990 Golf 2 1,6 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassoflove Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Hvis han allerede har relee, ledningsnett og lykter -men bare er ute etter grillen/festeanordning så er vel det ikke behov for å modifisere? Min mening er iallefall at om en kan få det tilnærmet orginalt -så er det det beste for utseendet. Det å begynne å modifisere med egne løsninger er ikke alltid like greit for senere -også hvis han skal selge bilen :) Men det er nå bare meg... ;) Bare sånn av nyskjerrighetens viten..... Levertes de modellene fra -97 til 2000 orginalt med noen K/T-lys nede? Trudde de bare var i hovedlykta.... Det jeg tilbydde var å fortelle hvordan jeg har løst det "problemet" når det ikke er Orginale K/T-sett med griller å få tak i(ja jeg har også bestilt på eBay og fått noe som overhode ikke passer). Jeg har altså montert bak grillen,og trenger egentlig ingen modifisering. Kun noen skru-hull og eventuelt skjære litt i grillen(som da uansett ikke blir å vises hvis han ønsker å fjærne dette i ettertid) Siter Passat 130 TDI 4M -01, Passat 110 TDI -97, Transporter 2,4 Syncro Lang -94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Januar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2013 Passat 3b ble ikke levert med lys i nedre grill, og det må fortsatt "fikses" litt for at det skal passe. Grillen til passat 3b er 2- (2 ikke 3) delt. En kort del der slepekroken er gjemt bak, og en lang del som dekker resten. Jeg har da mer tro på løsningen bassoflove snakker om, siden det faktisk kan la seg gjøre uten å sage opp grillen. Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassoflove Skrevet Januar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2013 Siter Passat 130 TDI 4M -01, Passat 110 TDI -97, Transporter 2,4 Syncro Lang -94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg