rhacing Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 HAR EN RS2OOO 92 MOD STÅENDE.FÅR IKKE MOTOREN TIL Å GÅ RENT.GÅR FINT PÅ FULL GASS,MEN IKKE SNAKK OM Å GÅ PÅ TOMGANG.DEN SOTER NED PLUGGENE PÅ 2MIN.SÅ DEN FÅR JO ALT ANNET ENN RETT BLANDING.NOEN FORSLAG?? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 lambda sonde?? denne skal jo justere blandingen etter hvor mye utslipp du har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
focus Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 prøv å bytt bensin filter! Trøblet litt med dette på min gamle Siter Blue Oval Racer onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Er det gjort noe med den? Kammer feks? Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Automat choke??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Jeg hadde problemer med Mondeoen min at den ville ikke trekke mellom 2000 og 4500 rpm men etter at jeg "renset" de tråene på luftmengdemåleren som registrerer hastighet og temperatur på luften som skal inn i motoren gikk den like godt som da bilen var ny. Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg