Dee Jay Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 :D Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Kanskje bildet er linka direkte til maskina di?? Da må du kanskje uploade bildet til en url og angi den som kilde.. Har egentlig ikke peiling jeg da men d hørtes profft ut!! :D :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Oktober 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 sånn da var det fikset...virket ikke som messageboardet taklet den url`en jeg la ut eller noe sånt... Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Får ikke håpe Jan Erik er sånn. Haha =) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Er det deg??? :D Noen se til å få starta den kjærra da!! :eek: Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by RaCk Får ikke håpe Jan Erik er sånn. Haha =) Han putta jo loffen sin i både potta på rx7`en og GTR`en i går...:rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Oktober 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Efini Er det deg??? :D Noen se til å få starta den kjærra da!! :eek: Hehehe...er nok ikke meg nei :D fant det på et annet messageboard.. Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Dee Jay Hehehe...er nok ikke meg nei :D fant det på et annet messageboard.. Det sier dem alle...... :rolleyes: Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Audi90 Han putta jo loffen sin i både potta på rx7`en og GTR`en i går...:rolleyes: Det var litt småteit gjort av han... :rolleyes: Sammenligne enderør med loffen sin! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by famir Det var litt småteit gjort av han... :rolleyes: Sammenligne enderør med loffen sin! også i dame-undertøy da. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Dee Jay Hehehe...er nok ikke meg nei :D Godt.. trodde med en gang at du hadde trykket på feil knapp i denne tråden : Post bilde av dere selv :D :D Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Hoho.. det bildet begynner å bli gammelt, men ler like mye av det hver gang.. :P hmmm.. kanskje jeg skal prøve noe sånt.. :P eller ikke.. :D Jaja.. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 syntes han er søt der han sitter stivpynta med slappisen i røret Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg