svasva700 Skrevet Desember 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 Heisann. Har nettopp byttet alt i dynamo og den var så god som ny. Batteriet har funket greit men vert litt svakt forholdte som sånn det skal være. Byttet inn batteriet i dag til et nytt et som funker som bare det. Parkerte bilen ute i går, alt virket. I dag når jeg startet den lyste abs lyset. Så gikk det av, så kom airbag lyset på. Varsel lyset går ikke av når jeg fikk nytt batteri heller. Målte batteriet i sted, kjempe bra. Startet den og ladet igjen, viser 0 lading. Jeg tviler litt på at dynamo er gåen allerede, har ikke lyst og skru den ut igjen for å levere den til test. Har dere noen andre forklaringer kanskje?? Hvorfor for eksempel airbag lyset kom på og. Kan det være brudd på kabel? / dårlig gjording? Hadde vert kjempe fint med noen svar fra noen erfarene Hyundai folk. Ble Eu godkjent i går :s Mvh Steffen l. 46503520 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Desember 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 For meg høres det ut som kansje en sikring som er gåen ? Ville ha sjekka det først, om jeg har hvert deg. :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svasva700 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 Har prøvd og ta ut sikringene til airbag. 2 stk 15amp. 0 hjelp, sjekket alle de andre ved venstre foten til venstre for kløtsjen. Sjekket og sikringene i panseret til høyre. Ser helt fin ut og. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svasva700 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 Leste litt på nett. Fant ut at hvis volten faller mye med som den gjorde med det gamle batteriet. Slår srs / airbag lyset inn. Gamle batteriet var 3 / 4 ganger så svakt som det skal være. Men sitter fortsatt igjen med lade problemet. Noen tips? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svasva700 Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 Må da på Hyundai og resette feilen / kode. Men har en kompis som gjør det. :) Men om dere har lade tips så er jeg åpen for alt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg