Gå til innhold

15" RH Cup på Continental til Golf (4x100)

Ranger emnet

Dee Jay

Anbefalte innlegg

ja, kanskje greit å legge ut et bilde.

untitled.bmp

Det er ikke det at felgene og dekkene er så dyre at det gjør noe (får vel igjen det meste på forsikringen uansett) men det er bare det å finne bilen sin på leca-blokker på morgenen....!

Nå tror jeg at jeg skal ta en tur opp på parkeringsplassen for å se om de tjuvraddene er på`n igjen! Er redd for recaro-setene mine!

:(

Stay UnderGround

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låsebolter og alarm ?

Trist syn med masse jobb og styr med å få ting tilbake til utgangspunktet igjen. Kjipt. Er SÅÅÅÅÅ lei sånt tjuvpakk !

Arrrgh... håper du får fatt i dem og at de får smake litt ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Defa alarm men ikke låsebolter. Egentlig ganske teit fordi når jeg kjøpte felgene så dro jeg innom flere butikker for å få tak i det men alle var utsolgt...så da ble til at jeg dreit i det. Men nå vet jeg hva jeg skal kjøpe meg med det første når jeg får meg nye felger ;) Alarmen var vel det som gjorde at dem ikke tok setene også...

Vet at de fleste her inne er sååå imot tyverier så jeg tenkte jeg skulle slenge inn en post i tilfelle :)

Stay UnderGround

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i utgangspunktet 5sett låsebolter på volvo'n når jeg kjøpte felgene, da var det bare jeg og han på felgimport som hadde 18" på 240'n i hele norge, så jeg var litt redd for dem. Så fant jeg ut at det holder igrunn med ett sett låsebolter, de kan jo ikke dras til like hardt som vanlige bolter... Uansett, finner du jævlene som har rappa felgene håper jeg dem får smake!!!

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suggen

Jeg hadde i utgangspunktet 5sett låsebolter på volvo'n når jeg kjøpte felgene, da var det bare jeg og han på felgimport som hadde 18" på 240'n i hele norge, så jeg var litt redd for dem. Så fant jeg ut at det holder igrunn med ett sett låsebolter, de kan jo ikke dras til like hardt som vanlige bolter... Uansett, finner du jævlene som har rappa felgene håper jeg dem får smake!!!

Eneste i Norge med 18" på 240? Dette må da ha vært VELDIG lenge siden, vet ikke hvor mange år det har rulla rundt en 240 her i byen med 18" men han har nok slitt ut endel hjulsett iløpet av de åra ihvertfall.... Blir foresten allid så forundra over folk som vet hvor mange sett med hjul det er i hele Norge, må da være vanskelig å ha kontroll på hele landet:-)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider