Todal91 Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Hei! Jeg har kjøpt meg 2 stk 12" Rockford Fosgate T1 og en Rockford Fosgate T10001BD forsterker. Jeg tenkte jeg skulle bygge meg en kasse som passet ned i min Mercedes 190 w201. Jeg hører på all slags musikk, hip hop, rap, rnb, trance og tecnho osv.. og tenkte at det hadde litt å si. Jeg lurer på hvordan type basskasse skal jeg bruke, hvor stor? og mulighetene for deg og sende meg en skisse eller lignende for bygging av enten 1 kasse til begge elementene eller 2 separate kasser (en til hver). plasseringsmessig er jo 2 kasser best, men effekten er jeg usikker på. hva er best? 1 eller 2? jeg har isolert stort sett hele bilen ganske godt, så trenger kun to kasser som kan få disse til å yte maks:) på forhånd, hjertelig takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 40 liter lukket kasse, spiller ingen stor rolle om det er en stor kasse til begge elementene (80 liter) eller to kasser på 40 liter så lenge du får kassene stive nok. Det er et par RF suber det er snakk om her, så lag kassa så enkel og lite kostbar du kan så kaster du ikke bort mere penger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg