Gå til innhold

Kan jeg få en tilbakemelding på A4 jeg fant på finn.no?

Ranger emnet

Leoon

Anbefalte innlegg

Lurte på om det var mulig å få høre ifra noen som sikkert er bedre med bil enn meg, om dette er et ok kjøp eller om jeg burde bare leite videre.

Bilen er en 2011 Audi A4 TDI, den er vist brukt som skolebil og har kjørt 102 000 km. Jeg vet det er mye, men pga det så er jo prisen kraftig redusert, jeg vil tippe med 50-100 000.-

Eller tok jeg litt krafttig i nu ;P

Uansett, så hadde det vært kjekt å høre hva dere mente.

Enste minus jeg kommer på er at jeg har hatt dårlig erfaring med Audi, hadde sist en 2005 model som jeg hadde litt for mye utgifter med, men tror jeg bare var uheldig med kjøpet. Ser jo også at A4 får gode resultater når det kommer til hvor tilfreds kundene er.

Det andre er jo som sagt at den har kjørt et stykke, men det er vel ikke så ille. Den er jo kjørt inn og jeg vil jo tro at siden den har blitt brukt som skolebil så er den blitt godt tatt vare på?

Det siste er at jeg synes felgene var motbygdelige, men det fikses lett

Beklager om jeg har postet den i feil kategori

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemldingen, håper flere kommer med en mening om bilen.

Angående clutch og diverse slitasjedeler, så håper jeg jo selvfølgelig at slike ting er skiftet eller ikke er nevneverdig slitt.

Og om jeg faktis får kjøpt bilen, så vil det være den første jeg faktis har lyst på og ikke en bil jeg måtte kjøpe pga jeg trenger en bil der og da. Men nå får jeg vel bare ta tiden til gode og kanskje avtale en prøvekjøring.

Eller jeg har så uflaks at den er på vei til å bli solgt hehe.

Edit:

Bilen er solgt, nvm.

Endret av Leoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider