tomthorkaas Skrevet Desember 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 Er vel på tide å iverksette vinterens oppgradering av mustangen (66 HT). Ved burnout opplever jeg ofte at bakdekka/akselen hopper, jeg har blitt tipset om å montere traction bars. Jeg ser at det også er noe som heter lift bars. Noen som anbefaling til type "bars" jeg bør montere, eventuelt helt andre tiltak for å modernisere hjulopphenget bak? Siter 2014 Skoda Octavia 1.8T 4x4 DSG 1966 Mustang HT 5.0 HO EFI2003 Skoda Octavia 1.8T 4x4, 1993 Audi S4 2.2T, 1991 VW Passat CL 1.8, 1995 Saab 9000 CS 2.0i Jub, 1991 Honda Civic 1.6 GL, 1979 Ford Escort 1600 Sporthttp://amcar.madael.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Desember 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 Montere slide-a-link! er dyrere enn vanli traction bars, men du blir kvitt hjulhoppinga. På min 1970 mustang så er der normale traction bars, men har hjulhopping under burnout uansett.. Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomthorkaas Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2012 Montere slide-a-link!er dyrere enn vanli traction bars, men du blir kvitt hjulhoppinga. På min 1970 mustang så er der normale traction bars, men har hjulhopping under burnout uansett.. Jeg er ikke så veldi inne i begrepene. Du har den varianten hvor "baren" er skrudd fast bare på aksel siden og hviler mot fjæra via et gummiavstandsstykke? Mens slide-a-link er skrudd fast i ramma fremme? Anbefalt type? Siter 2014 Skoda Octavia 1.8T 4x4 DSG 1966 Mustang HT 5.0 HO EFI2003 Skoda Octavia 1.8T 4x4, 1993 Audi S4 2.2T, 1991 VW Passat CL 1.8, 1995 Saab 9000 CS 2.0i Jub, 1991 Honda Civic 1.6 GL, 1979 Ford Escort 1600 Sporthttp://amcar.madael.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olebjo Skrevet Desember 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 Jeg er ikke så veldi inne i begrepene.Du har den varianten hvor "baren" er skrudd fast bare på aksel siden og hviler mot fjæra via et gummiavstandsstykke? Mens slide-a-link er skrudd fast i ramma fremme? Anbefalt type? traction bars er bare et frikanta rør som er skrudd under feste på bakakslingen med en gummi på enden som stopper i innfestningen til bladfjæra når man trør på. slide-a-link fungerer på samma måte bare at den på en måte har en demper inni som stopper vridningen tidligere å hindrer mest muli rykk å napp. Denne er skrudd fast å slår ikke opp i ramma på samma måte som vanli traction bars. skal montere competition Engineering sin versjon på min. Siter Ford Pinto med 332cid stroker. Ford Mustang med 408cid stroker. Opel Omega A under ombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.