M-ruppert Skrevet Desember 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 Hei. Jeg var så uheldig å velte en flaske med spylervæske (konsentrat) på boden (sementgolv). Det meste trakk seg ned, med unntak av noe som jeg tørket opp med en håndduk og fikk kastet ut. Jeg har luftet godt over flere dager, men fremdeles lukter det svært godt. Hva kan nøytralisere spylervæsken? Hva må gjøres for å få det bort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 vann? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-ruppert Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 vann? Ja, forsøkt å vasket, går ikke bort. Har luftet mye men det hjelper lite. Enten må jeg forsøke å sette på varme eller fylle på med vann på golvet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Ja det må jo vannes ut skikkelig. har ikke du sluk i boden? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg