froorf Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 satt å surfa igjennom tuning.no's sider, og under diverse hjem og hobby fant jeg dette: Smykker . eneste jeg kan komme på er at med dette "kit'et" blir dama seende noe østeuropeisk ut. :D :D :D -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Haha, den var litt bra da. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 cheap, cheap ;) Du fant ikke noe under tuning også vel? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d2001 Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Haha, den var vi inne på igår på chat'en. "Tune dama di" lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Hmm.. Tuning av damer var nytt for meg, hehe... Lurer på som gir mest effekt for pengene da! Noen som har noen forslag?? Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by E30-Cab Hmm.. Tuning av damer var nytt for meg, hehe... Lurer på som gir mest effekt for pengene da! Noen som har noen forslag?? kanskje du skulle prøve på en "silicone umbau":rolleyes: vekker litt oppsikt ihvertfall:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Trimme dame? Første jeg tenkte på var "lyd demper". Bodykit neste. mye fint i silikon. senking og bredding er ikke aktuelt derimot. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 tuning.no trenger en seriøs oppdatering av websidene, har jo hatt dem i årevis nå. Får slike flashbacks av internetts gullalder når jeg kikker på dem :D Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by JokkVahl tuning.no trenger en seriøs oppdatering av websidene, har jo hatt dem i årevis nå. Får slike flashbacks av internetts gullalder når jeg kikker på dem :D Agree. Det ser helt forferdelig ut. Man lurer jo på om han egentlig er seriøs eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d2001 Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Dice Agree. Det ser helt forferdelig ut. Man lurer jo på om han egentlig er seriøs eller ikke. Lurer jeg også på :( En venn skal snart bruke 25.200 kr. på et stylingkit derifra men hadde vært dumt nok hvis han ikke var seriøs... Noen som har erfaringer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 oooooooo, styling til damer... jeg vil ha japse-look :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by froorf satt å surfa igjennom tuning.no's sider, og under diverse hjem og hobby fant jeg dette: Smykker . eneste jeg kan komme på er at med dette "kit'et" blir dama seende noe østeuropeisk ut. :D :D :D -frode Sikkert høy omsetning på de greiene der! :D Wow. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Originally posted by d2001 Lurer jeg også på :( En venn skal snart bruke 25.200 kr. på et stylingkit derifra men hadde vært dumt nok hvis han ikke var seriøs... Noen som har erfaringer?? Ikke finn på å handle hos "Tomle Trond" Mest useriøse og treige selgeren jeg har vært borti... Hvis du lurer på noe så henviser han bare til sida dems på internett, eller så ber han deg gå til torshov eller eiker motorshopp. Virker ikke som han har lyst til å selge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Jeg tilbyr effektiv trimming av dama di. Når jeg er ferdig med henne, har hun dobbelt så stor flow i både den ene og den andre porten :D Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Heh! Mycket bra!:D Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg