Jon Alexander Finden Skrevet Desember 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 Hei, eg lurer på keleisen eg skal koble opp mine drl lys på vw caddy09 mod. Bilen har ikkje tåkelys. Kan eg koble dei opp til parklysa? Men vill dei skru seg automatisk av når eg vrir lysbrytern om til kveld modus?damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nodde Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Hvordan DRL lys er det du har kjøpt? Jeg har koblet opp i dag med philips DRL 4 på min bil, jeg måtte koble den på nærlysene slik at den slåes av når nærlysene er på og på når jeg tar på parklysene. Jeg har litt farge forskjell på lysene, det er er litt rødere enn det andre, noen som vet noe grunn til det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 http://www.bilforumet.no/andre_forum/teknisk/298842-rele-som-kutter-drl-nar-hovedlysene-slas-pa.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2012 Bare å koble ett relè der 85 er koblet til parklys, og 86 er koblet til nærlys(om dette lyser hele tiden) eller til ledningen som går fra lysbryter til fjern/nær-bryterspak om nær ikke lyser med fjernlys. Da vil kjørelysa lyse så lenge en av delen er på, og det er sjelden nærlyset er tent uten parklys. En bryter mellom Parklys og 85 på Relè er å anbefale. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Alexander Finden Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 Jepp va ganske enkelt å koble opp lysa med det kjemaet til quattro73:)[ATTACH]35551[/ATTACH] Men ein timg til kva ledning er det som går til kva på den kontakten du kobler til lyse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 Men ein timg til kva ledning er det som går til kva på den kontakten du kobler til lyse? Kan du beskrive litt mer konkret? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg