olmarthi Skrevet Desember 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 (endret) Hei! Har endelig tatt meg "råd" til en B5, en bil jeg har sikla på lenge. Skulle helst hatt en stv, men ble utålmodig og gikk for en sedan. Det er en 2000 mod facelift. Motorkode: APU Effekt: 150hk (110kw) Quattro Svart eksteriør. (kremfargede skinnstoler, nonsport) Har gjort litt småting med bilen. Satt i Pioneer DEH 6400-BT og trubotrykkmåler(for morro skyld :thumb ) Fjernet embler bak, og trekt strømledning til annlegg. Fjernet luftfilterboksen og erstattet med konfilter. Kommer oppdateringer ettersom pengene ruller inn :D Noen bilder: (hvis du har instagram så sjekk ut @oleandreas, der legger jeg ut en del bilder.) [ATTACH]35431[/ATTACH] [ATTACH]35432[/ATTACH] [ATTACH]35433[/ATTACH] [ATTACH]35434[/ATTACH] [ATTACH]35435[/ATTACH] Ting som kommer etterhvert, kanskje større turbo og støttende modifikasjoner en gang i fremtiden. Senk og felger til våren. (skal bli lav :D ) Soting av alle ruter. Andre lyspærer og div. Få av det fæle hengerfeste og sette på nye fanger. Nytt eksos anlegg og 3" downpipe Endret Februar 11, 2013 av olmarthi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olmarthi Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2012 Noen som kan svare meg på hvordan i HELVETE man fjerner askebegeret????? Har sett på alle slags DIY og div... jeg har denne typen midtkonsoll..[ATTACH]35462[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Desember 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2012 Om du mener å få av tre dekselet utenpå et det to plast tapper som sitter under som en må presse opp, så er det bare å dra det mot deg. Du ser de om du trykker på knappen og tar ut selve askebegeret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olmarthi Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 [ATTACH]36563[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olmarthi Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 S4 ratt montert :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Billig mod/fiks som gjør MYE på utsende på interiøret er carbon fiber film. Lett å legge (Om man kjøper tynn film) anbefales :) Gamle bilen min: [ATTACH]36564[/ATTACH] Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olmarthi Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Billig mod/fiks som gjør MYE på utsende på interiøret er carbon fiber film. Lett å legge (Om man kjøper tynn film) anbefales :) Gamle bilen min: [ATTACH]36564[/ATTACH] Har karbonfilm på alle detaljene i midtkonsollen ;) men til våren og når varmen kommer tilbake skal alle listene lakkes i en spennende farge! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg