FredrikD Skrevet Desember 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2012 (endret) Heihei! Har planer om å bygge om en VW Caddy 1.6 1986 mod. Tenkt å sette inn en Golf 1.8T GTI motor i den. Men lurer på om GTI motorene passer i caddy'n? I såfall hvilken? Golf 1? Fredrik Endret Desember 10, 2012 av FredrikD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikD Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2012 Ingen som har vært borti det før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 golf 1 og caddy er akkurat samme bilen helt til bak førerstolene :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikD Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Var det jeg tenkte meg. Da blir det skruing etter jula tider :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet Januar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2013 Vet du om GTI motoren har choke? Planer om det samme med min. Har en 1.6 liter med choke. Hakke hatt den en uke engang og hater choken allerede xP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikD Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2013 Er ikkechoke på gti motorene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet Januar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2013 Najs. Har hørt at alle 4 syl. Golf motorene passer i disse. Hold meg oppdatert på valg av motor osv da. Gjerne bilder av kobling av ledningsnett også :) skal du få det godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrahamsen Skrevet Januar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2013 Heidu! Veit da at i min Caddy mk1. har eg ein 1,6 GTD maskin frå ein 2'ar golf. passe rett oppi den og virka da som. uten store mods Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikD Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Skal godkjenne det ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikD Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Til helga starter det ;) da reiser jeg og henter caddy'n :D detta skal bli kjekt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg