Gå til innhold

Montere Webasto i Lexus IS200

Ranger emnet

cigaro

Anbefalte innlegg

Som tittel sier, så holder jeg på å montere webasto i min Lexus is 200, 2000mod :)

Har montert i 20-30 biler fra før av, så vet hva jeg driver på med.

MEN, finner ikke noe monteringsanvisning fra webasto sin side.. Har bruker gjennom jobben på webasto sine nett-sider, og manual ligger ikke ut der.

Har noen bilder av motorrom til is 200 med webasto montert?

Vil helst montere den så "originalt" som mulig, og planer er at hvis den skal fjernes igjen, vil det ikke vises på bilen i etterkant at det har vært ettermontert varmer.

Jeg har selv sett flere annonser på finn, der varmer og plassering har vært avbildet, men annonsene er borte.

Varmeren skal stå til høyre i motorrom, men jeg trenger helst bilder av hvordan braketten de har brukt ser ut/skal lages.

Skal lage alt fra bunn, da jeg ikke har tenkt å "bruke ei krone" på monteringen :)

Bilder/info mottas med stor takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

Har sett litt på denne, men har ikke mulighet til å montere mellom radiator og frontbjelke, blir for liten klaring mellom varmer og radiator.

De få bildene jeg har sett med is200 og webasto, er de montert mellom eksosmanifold og skjerm, men finner ingen bilder av dette nå.

Vann/drivstoff/elektrisk er ikke noe problem, kun plassering av varmer som jeg ikke helt får til å stemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

Har sett litt på denne, men har ikke mulighet til å montere mellom radiator og frontbjelke, blir for liten klaring mellom varmer og radiator.

De få bildene jeg har sett med is200 og webasto, er de montert mellom eksosmanifold og skjerm, men finner ingen bilder av dette nå.

Vann/drivstoff/elektrisk er ikke noe problem, kun plassering av varmer som jeg ikke helt får til å stemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider