Mandel Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Er autospar bra på leveringer? Har bestillt ting for 4900.- Har noen dårlig erfaring med dette firmaet? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Jeg fikk pakkelapp i posten nå at varene mine fra autospar har kommet.Tok 1,5 uke.Jeg bestillte varer for 2000kr.... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Det høres bra ut... Fikk vite at alt i bestillinga mi ikke var på lager.. Tok 3 uker og bestille det.. Det får gå, de har jo så bra priser.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Mandel Det høres bra ut... Fikk vite at alt i bestillinga mi ikke var på lager.. Tok 3 uker og bestille det.. Det får gå, de har jo så bra priser.. Bestilling på 8000 der nå.. De bestiller deler de ikke har på lager så fort de kan og ringer og holder meg oppdatert på hva som mangler osv... God service og bra leveringstid og ikke noe kluss iallefall... Handla der før og det var derfor jeg handler igjen! :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Godt og høre. De virket seriøse og nå har jeg fått bekreftet det :) Gleder meg til jeg får mitt ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moniq Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Mandel Godt og høre. De virket seriøse og nå har jeg fått bekreftet det :) Gleder meg til jeg får mitt ;) seriøse??fordi at dei leverer deler???de vil vel tjene penger som alle andre men hvordan er det når du får feil del tilsendt?da er de ikke så seriøse lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 jøss så hissig du var da.. Snakket med han over mail, fikk bl.a rabatter siden det tok litt tid og bestille. Han kom med suverene priser og holder kontakten.. Naturlig at folk vil tjene penger, det er jo så naturlig det går ann og bli. Men det finnes en del styling/tuning butikker som ikke tar deg seriøst, og regelrett driter i service og informasjon.. Autospar virket bra!! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Har prøvd litt forskjellige firmaer når det gjelder styling og småtteri,til forskjellige biler,til meg og kompiser.. I mine øyne så er Autospar det beste firmaet når det gjelder service og behjelpsomhet.. Bestile varer for 7000 der til Golfen,og det var på postkontoret her 5 dager etterpå,og det var fangere og diverse store ting,så jeg er vertfall storfornøyd med dem.. Men er jo alltid noen problemer som dukker opp,og jeg har sikkert vært drittheldig.. Men er som sagt veldig fornøyd! Går vertfall ann å snakke med disse folka!! I motsetning til enkelte andre.. *kremt* Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Mandel jøss så hissig du var da.. Snakket med han over mail, fikk bl.a rabatter siden det tok litt tid og bestille. Han kom med suverene priser og holder kontakten.. Naturlig at folk vil tjene penger, det er jo så naturlig det går ann og bli. Men det finnes en del styling/tuning butikker som ikke tar deg seriøst, og regelrett driter i service og informasjon.. Autospar virket bra!! riper opp i denne gamle tråden jeg. har tenkt å bestille for ca 4000-5000,- derfra nå.. er det trygt altså? må jo forskuddsbetale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 trygt som bare det.. han er en skikkelig gromkar.. har fått rabatter på ca 1300.- alt i alt.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Mandel trygt som bare det.. han er en skikkelig gromkar.. har fått rabatter på ca 1300.- alt i alt.. tenkte å bestille en baklukespoiler blant annet. hvor mye koster frakta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 kukbillig frakt.. betalte rundt 130.- for en pakke større enn meg (nesten 2m) og den var ganske brei også... tror ikke du må betale på forhånd..det slapp jeg i allefall.. men har du fått deg bil nå? var det ikke du som var på konstant søk etter biler a :?;) mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Mandel kukbillig frakt.. betalte rundt 130.- for en pakke større enn meg (nesten 2m) og den var ganske brei også... tror ikke du må betale på forhånd..det slapp jeg i allefall.. men har du fått deg bil nå? var det ikke du som var på konstant søk etter biler a :?;) mvh henter en i kveld... ;) vi har blitt enige om pris og alt, så den er nok i boks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 åssen bil????? :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Mandel åssen bil????? :) golf det ve... heheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg