Mandel Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 2 / 3 / 4 ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Mandel 2 / 3 / 4 ? 3.. kan legge ut noe bilder osv senere. en fin førstebil syns jeg iallefall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 grætz :) Veldig lyst på 3'er selv..men vil hente i Tyskland til våren!! :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 congrats:) start opp en egen tråd a.. så vi får se skjønnheten := Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 skulle til å lage en ny tråd om autospar.no men søkte litt å fant denne da. Må bare få si min meining om dem: Har bestilt et senkesett for ei stund siden, og etter at jeg bekreftet på emailn så fikk jeg raskt mail at denne varen hadde dem på lager og den blir sendt samme dagen!.. da ble jeg rett og slett :pray Bestillte et filter også, det hadde dem ikke på lager, og 20min etter at jeg bekreftet emailen med bestillingen fikk jeg en tlf fra dem ! dem ringte og sa at denne hadde dem ikke på lager, men en tilsvarende bare i en anna farge, jeg godkjente det og igjen ca 1 time seinere fikk jeg mail med sporingsnr og at pakken var sendt! FLOTT!! dette KAN dere autospar.no! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 :hammer jeg bestilte et senkesett derfra for en stund siden,, men så viste det seg at en kamerat hadde et jeg kunne få, så isteden for å bekrefte handelen via mail så avkreftet jeg den og sa klart og tydelig at jeg ikke skulle ha det! men guess what, de sendte pakken alikevell! etter utallige telefoner ble jeg nødt til å betale 250kr for at pakken hadde blitt sendt tilbake! makan til useriøst firma har jeg aldri handlet hos! får tro det var et engangs tilfelle! babyhmm? babyhmm? Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg bestillte justerbart senkesett til golf1 og rally golf fra de. Det var ikke lagervare + at det måtte produseres på fabrikken. Det gikk en god stund, men det ble jeg informert om. Er kjempefornøyd med de. De fikk sendt ut delene samme dag de hadde fått de inn i butikken. :partyon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes190E Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 makan til useriøst firma har jeg aldri handlet hos! får tro det var et engangs tilfelle! babyhmm? babyhmm? da har ikke du handla hos power zone... Siter Mercedes 190e 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Jeg er også fornøyd med Autospar. Raks på levering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg