jimmen Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Hei! Fruen har blitt gravid, dermed må stor subbene ut. Noen som har tips til en nogenlunde bra og billig liten rørsub? Kan ikke ta store plassen! forsterker har jeg, så må ikke ha det innebygd.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Gratulerer! :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Takkre 16vturbo! :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Gratulerer ja :) Hvorfor rør sub? Er enklere å bare bygge en lukka kasse til en av de du har :) Så tar den mye mindre plass.. Tenkte sånn jeg å med ny baby. Men vogna tar ikke så mye plass ;) Fortsatt god plass til enkel 12" i lukka kasse og monoblokk. Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skybert Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Denne tar ikke store plassen: Rockford Fosgate Prime slim basskasse - Bilradiospesialisten - Subwoofer i kabinett Vet at folk her inne ikke liker bilradiospesialisten, men jeg gadd ikke lete etter denne andre plasser, og jeg fant ikke den billigere på prisjakt :) Edit: Gratulerer ! :) Siter Jeg er JÆVLIG maskin til å skru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Ja, den rocfordkassa tar liten plass, men den låter ræv da... Denne er mye bedre: Digital Designs DDLE-M12 - 12'' - Autodesign AS du finner ikke bedre i så liten kasse. Fåes i 8" og 10" også, og selv 8" varianten lagde bra med liv i min E34 touring, som er en forholdsvis stor bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2012 Bruke de jeg har? Nei, idag har jeg 2stk RF T2 15".. ;) og de krever volum! Men, Rørsub er vel første som slo meg da det er små og funker nogenlunde greit bare for lyden sin del :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg