Gå til innhold

høytalere audi A4 2004

Ranger emnet

rock_on

Anbefalte innlegg

hei, har kjøpt meg en audi A4 2004 mod. (avant) hvilke høytalere er det i bilen?

hører folk sier at det er 6,5" i dørene foran å bak. å jeg vet det er orginal 8" sub bak. men mener det er høytalere i dashborde?

og tweetere i døran foran.

er det noen som kan si eksakt hvilke høytalere det er i bilen? og eventuelle tips angående bilstereo?

takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er levert med forskjellig tilleggsutstyr, så det kan være flere muligheter. Om det ikke er gjort noe med anlegget sitter det en Concert II eller Symphony II-spiller i bilen med Bose Sound System sannsynligvis (se på hhv. spiller og grillene på høyttalerne for å se om det stemmer). Komponenthøyttalerne finner du på hver dør (4 stk integrerte, alle aktive med egen forsterker i hver dør), sub bak og forsterker til sub på høyre side bak, samt et høyttaler i dashen (tror det er standard).

Et helvete å fjerne og sette inn nytt, da ingenting vil passe uten å gjøre masse modifikasjoner. Absolutt ikke plug-and-play.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er consert anlegg i bilen. har væll funnet ut hva jeg vil gjøre med stereoen i bilen men hvis jeg skal koble opp ny forsterker hvor henter jeg signal kabler fra? har lyst å bruke orginal spiller, men er det mulig å ordne slik at man kan spille fra usb, tlf og slike ting da? å hvor får jeg tak i deler/lendiger og overganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er consert anlegg i bilen. har væll funnet ut hva jeg vil gjøre med stereoen i bilen men hvis jeg skal koble opp ny forsterker hvor henter jeg signal kabler fra? har lyst å bruke orginal spiller, men er det mulig å ordne slik at man kan spille fra usb, tlf og slike ting da? å hvor får jeg tak i deler/lendiger og overganger?

Du finner alt her: Universaltilbehr Audi - www.TransMedia.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider