ytters Skrevet Desember 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2012 Jeg har en A3 1,8t Q, men quattroen har ikke funket på en stund. har byttet til helt ny styreenhet, men nå har jeg fått beskjed om å bytte hele bakdiffen. Er det noen som vet om bakdiff fra en 02 mod A3 1,9 tdi passer i bilen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Desember 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2012 Sjekk kode på den da den finnes med flere utvekslinger. Det er nok haldex pumpa som er deffekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ytters Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2012 Takk! Får prøve å få tak i komplett diff med pumpe, er det koden(e) som står i servicehefte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Usikker, sikreste er å lese direkte på diffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Pumpen er stort sett den samme på alle Haldex biler av samme generasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg