Toniip Skrevet Desember 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2012 Hei! Lurer på om det er mye jobb og få sotte på en girkasse fra mv6, på en 2l omega? Skal sette i en B204 etterhvert, da må jeg ha noe som holder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2012 mv6kassa er ikke noe voldsomt sterkere enn orginalkassa i en Omega A da.. Eneste forskjellen er att V6 kassene har doble synk ringer. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2012 mv6kassa er ikke noe voldsomt sterkere enn orginalkassa i en Omega A da.. Eneste forskjellen er att V6 kassene har doble synk ringer. hva tror du den tåler av hk da? passer Orginalkassa på calibramotor? er det samme kasse i GL som i 3000? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Desember 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 3000 har anna boltmønster, cih mønster samme som 2,4 og 2,6 har. Så de kassene passer ikke på xe. Skal du kan ha i en c20xe(2.0i 16v) Holder orginalkassa lenge. Skla du ha turbo bør du gjøre som meg. Bygde om med kasse fra Omega B v6 og bygde om til hydraulisk clutch da de har det og ikke vaier. Eneste forskjell på kasse fra vanlig Omega 2.0i/2.0i 16v kontra V6 kasse er att V6 kassa har doble synkroniseringsringer på gearene. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2013 3000 har anna boltmønster, cih mønster samme som 2,4 og 2,6 har. Så de kassene passer ikke på xe. Skal du kan ha i en c20xe(2.0i 16v) Holder orginalkassa lenge. Skla du ha turbo bør du gjøre som meg. Bygde om med kasse fra Omega B v6 og bygde om til hydraulisk clutch da de har det og ikke vaier. Eneste forskjell på kasse fra vanlig Omega 2.0i/2.0i 16v kontra V6 kasse er att V6 kassa har doble synkroniseringsringer på gearene. Er så vanskelig å få tak i v6 kasse.. kan jeg bruke 3000kassa på calibramotoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.