fmondeo2 Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Planlegger å oppradere til nyere passat enn den jeg har nå 96. Tenker på fra 97-2000 Er forstillinga like svak/pinglete på alle opptil 2000 eller hvar det noe utskifting på de. Noen spesielle ting å se på. Det elektriske er det noe problemer med vet jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Forstillinga er ett svakt pungt ja, hvis du først har fått slark i ett stag kjøp komplett sett med bærearmer, så kjører du hvertfall 100000km før noe må gjøres igjen. Sjekk at låsesylinder i førerdør og bakluke virker. Sylinderen i førerdøra går bare rundt og rundt når den gir seg. Den i bakluka irrer fast. Sjett at gulvteppet på førerplassen ikke er vått. Under teppet der sitter komfortenheten som styrer sentrallås, vindushevere osv. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Har 1999 modell og har problemer med alt det TL3518 sa :) Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fmondeo2 Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Ja dette er gjenngangere her dørlåser og comfortenhet. Dørlås førerside hadde jeg også problemer med på min gamle en fjær som svikter, så jeg kjøpte ny, men den har begynt å virke ok igjen og da gidder jeg ikke bytte nå. Mener at denne låsen koster en hel del i forhold til den jeg har kun ca450. Er det noen forskjell på 97 - 98 - 99 2000 når det gjelder teknisk. Har bensin i dag og fra 3b var det stort sett kun diesel som ble solgt. Bak mener jeg det er noe design skifte enkle lykter og så doble frem og tilbake. Virker ut som de har bestemt seg for doble lykter bak st.v. selv på de nye i dag. Bakdøra er en kjent svakhet. Den jeg har nå er helt ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMAndre88 Skrevet Desember 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2012 Jeg har en 2000 mod, alt funker og har ikke byttet noe, var på eu i oktober og hele forsillinga var bra. Har hatt bilen i 2,5 år :D Siter 2000 Passat 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg