Gusern Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 har en passat 2000 modell som blinklysa har streika på. noen råd for å fikse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Sansynligvis defekt rele, dette sitter i nødblinkknappen så du må skifte ut hele knappen. Sjekk sikringene først. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 ingen gåene sikringer. hva mener du? må jeg kjøpe ny nødblinkknapp? har hatt den ute og jeg kunne ikke ta av releet så det ut som. ledningene var lodda fast tror e.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Ja du skifter hele bryteren, det er vel ei kontakt som går inn på bryteren i bakkant? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 ja stemmer det. Det klikka derfra etter blinklysa streika, men nå hører jeg ikke noe lenger. altså alle blinklysene funker på alarmen ,så da er vel releet svaret. jeg finner nok den på nbs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 jeg finner f... ingen som selger denne delen! noen som kan hjelpe meg her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Spørs om du må på møller da Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fmondeo2 Skrevet Desember 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2012 Kan jo prøve hos hoggerbransjen om de har noen inne. Det blir alltid vraka noen biler som kan være fullt brukbare deler på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2012 ja får prøve det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg