Gå til innhold

Tips om lakk og fargevalg...Hjælp?

Ranger emnet

Peltz

Anbefalte innlegg

Originally posted by Logico

Den fargen der var absolutt rå, som du sikkert så på bildene vekslet den over i et blå/grønn/grått skjær samtidig som den hadde en slags "metall-look"! Fikk lyst på hel lakkering jeg og nå!:D

Spørs jo hvordan lakk det er da...Koster den gris, og litt til, og ikke kan lakkes på sånn helt uten widerøe, så har jeg jo ett problem.. Lakkereren har gitt meg pris med en ordinær metallic lakk, så kommer denne utenfor, altså i spuper-spessiell-ikke-blande-lakk-på-egenhånd-kategorien, så må jeg nok sikkert finne på noe annet...

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, minner meg om...

hvis det er flere som vil lakke bil (i samlet område), så går det sikkert an å komme med et 'tilbud' til en lakkerer?

f.eks..

Hei! Vi er 10 stykker som vil ta en hellakkering! Har du et bra tilbud til oss?

får jo sikkert godpris på det? :) jeg drar gjerne 400km til oslo bare for å lakke hvis jeg får bedre pris/produkt av den grunn.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

hmm, minner meg om...

hvis det er flere som vil lakke bil (i samlet område), så går det sikkert an å komme med et 'tilbud' til en lakkerer?

f.eks..

Hei! Vi er 10 stykker som vil ta en hellakkering! Har du et bra tilbud til oss?

får jo sikkert godpris på det? :) jeg drar gjerne 400km til oslo bare for å lakke hvis jeg får bedre pris/produkt av den grunn.

Dette er jeg med på også.Hvis det er mulig da...

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peltz

Spørs jo hvordan lakk det er da...Koster den gris, og litt til, og ikke kan lakkes på sånn helt uten widerøe, så har jeg jo ett problem.. Lakkereren har gitt meg pris med en ordinær metallic lakk, så kommer denne utenfor, altså i spuper-spessiell-ikke-blande-lakk-på-egenhånd-kategorien, så må jeg nok sikkert finne på noe annet...

Hvem skal lakker? Noen i Kr.sand området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Hvem skal lakker? Noen i Kr.sand området?

Søgne bil har tatt på seg jobben, til en åkei pris...jeg skal vell og merke ribbe bilen, men de skal sparkle og lakke der det trengs og hellakkere bilen utvendig og inni dører. Motorrom blir ikke tatt i denne runden. Prisen på lakkingen er på ca 15 000 kr inkl. mva og lakk. Dette for en vanlig metallic farge. Hvis flere er seriøse, og interessert, så kan jeg ta kontakt med lakkerer for å se om en trivelig pris er mulig å få til for alle sammen...

Min bil skal i lakkboksen uka etter påske, så gi gass, hvis noen er keen...

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

bestemt deg for farge da eller?

Ehh...nøæh..

Er litt forvirret, så jeg vet ikke helt..blir alt for galt, så tar jeg Aqua Blue, som var originalt på Corrado, og blader litt inn i den fargen..

Men jeg har ikke peiling...

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det så enkelt at du tar fav. fargen din.. går til lakker'n og spør han hvilken farger som kunne blandes inn i den, for og fræshe opp litt ;)

så kan vi andre bare sitte her og vente i spenning til bilen er lakkert :)

der har vi en plan :D

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

gjør det så enkelt at du tar fav. fargen din.. går til lakker'n og spør han hvilken farger som kunne blandes inn i den, for og fræshe opp litt ;)

så kan vi andre bare sitte her og vente i spenning til bilen er lakkert :)

der har vi en plan :D

Ehhhhee...favorittfarge?? Ja, hva er nå den? Altså, hadde jeg vært seks år gammel, hadde nok rosa vært i sjiktet nå, men det er det, takk himmelen, ikke..

Henger litt rundt blå..den går til det Grå, og dølle interiøret i bilen, frem til den dagen hvor jeg kommer å bytte dette med ett svart dash og seter..

...me får sjå...

I mellomtiden, jeg har til over helgen med å finne fete blå farger, som er av type metallic eller perlemor..helst dyp blå, ikke baby blå...bilder og fargekoder mottas med takk.

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider