RaCk Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 hvorfor ikke møtes på Go-Kart i Bergen? Vi har jo en morsom bane. =) Antar at det er flere medlemmer her inne enn meg oxo. =) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie92 Skrevet August 29, 2009 Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 Hei! 17 år gammel jente fra Bergen, er VELDIG intresert i å begynne med Gokart, noen tips til hvordan jeg skal komme igang, om det er noe muligheter for noen til å begynne når de er så "gammel" som meg? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitiket Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 har også lyst og begynne med GoKart..! Er det fortsatt bane i bergen? Jeg er 14 år og bor rett utenfor sotra.. Men hørte at GoKart banen i bergen ble nedlagt.. er det sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabgrab Skrevet Oktober 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2009 har også lyst og begynne med GoKart..! Er det fortsatt bane i bergen? Jeg er 14 år og bor rett utenfor sotra.. Men hørte at GoKart banen i bergen ble nedlagt.. er det sant? Den som var innendørs på Midtun er nedlagt ja. Det finnes en utendørs go-kart bane i Åsane, der vi pleier å piske bilene våre rundt noen ganger på sommeren. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg