zilvasc Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 (endret) Hei, alle sammen, Jeg har et godt spørsmål angående høyttalere i Golf 4. I dag har jeg to høyttalere framme i bildørene og føler at det ikke er nok med de to. Spørsmål er om noen kan anbefale gode høyttalere både i prisen og kvalitet, men at jeg slipper å montere en forsterker. Noen ideer? Takk på forhånd folkens, God Jul! Endret Desember 18, 2012 av zilvasc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Et par slike: Volkswagen Golf IV / Bora, hyttaleroverganger - www.TransMedia.no Og dette kompsettet: Gladen SQL 165 - Autodesign AS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet Desember 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2012 Du trenger høyttalerovergang (spacer) som nevnt over, i tillegg til høyttaleren. Focal 165A1 - Bilradiospesialisten - Komponent hyttalere billig og veldig god kvalitet :D Fungerer kjempe bra uten forsterker også. Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg