ThoooR Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Hallo alle sammen! Jeg lurer på om noen har noe info om denne forsterkeren? tror d er en 2-kanaler, og har vell et par år på baken... Lurer på å kjøpe en brukt slik hos en kompis, men han vet heller ikke specs på denne, noen som har d? :) Siter -96 Saab 9000 2,3T -Litt futt.. -86 Rekord 2.2i -Masse ville gamp ;-p -Spiker nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigV Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Hei! Hadde en slik en for noen år siden, faktisk ganske mange år siden. Kongebra forsterker. 2x125w i 4Ohm ved 12,6V. 1x400w brokoblet. Må vel være en 6-7 år siden disse gikk ut av produksjon? Hvor mye forlanger han kompisen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoooR Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 hmm hørtes jo ganske bra ut de tallene der! og Phoenix Gold leverer jo somr egel varene har jeg hørt... Han har to 12" planet Audio saker på denne, og d spiller som fy! Han viste ikke hva han ville ha, derfor spør jeg litt her hva en slik kunne prises til... :D Siter -96 Saab 9000 2,3T -Litt futt.. -86 Rekord 2.2i -Masse ville gamp ;-p -Spiker nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigV Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Tja, hvis forsterkeren er strøken kunne jeg kanskje strukket meg til 2500,-. Ville imidlertid prutet sterkt dersom den er full av striper, rust på terminalene osv... Lykke til i alle fall! Sikker på at du vil merke det i ryggen med to 12"! Kjørte selv med 2x10" Lanzar-subber i en båndpasskasse. Spilte som faen... Få tak i en MS275 til frontsettet også, så har du samme forsterkeroppsett som jeg hadde :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg