LilleChris Skrevet Desember 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 Da er det på tide med "prosjekt tråd" på bruksbilen. Hatt bilen siden 09/2011. og er meget fornøyd. En av de beste bilene jeg har hatt. bilen er i grunn helt orginal. men nå er det på tide med litt senk. Så tenkte meg ett justertbart understell. og da lurer jeg på om andre har noen erfaring med dette? Planer: holde mest mulig orginal. Men sorte ruter senk isolere gulv og dører, samt bytte høytalere till noe friskere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleChris Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2012 Da er justertbart understell ankommet! blir vel montert når jeg får de justerbare camber staga.. 22"dekk er dyrt så vil ikke slite de helt ut første sommeren. så venter jeg på "BH" også venter jeg på nye tåkelykter. Kan hende det blir "red and Crystal" led baklykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hafnor Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Stilig bil - du er vel klar over at disse bilene leveres med 2.4 turbo i USA?Min drøm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Samme 2.4T som står i SRT4 Neon ja :P Jeg stusser egentli mest på hvorfor R/T utgaven av Caliber er 4x4 og SRT-4 er FWD?! Synes både SRT-4 Caliber OG Neon skulle vært 4x4.. Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hafnor Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 desverre er det slik at familiebilene selger best på markedet- Caliberen var nok tenkt til familiebilmarkedet. Vi sportsentusiaster må klare oss med kakerestene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleChris Skrevet April 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2013 Tenkte det var på tide med noen sommerbilder m,senk. men NEIDA! stefar lånte bilen i dag,ergo bagasje-lukket må på lakkering. vell å merke etter den nye delen har kommet! Legger ut ett bilde der du kan se den delen jeg ønsker å kjøpe. (caliber må jo låses opp to ganger får å få opp alle dørene,dette viste ikke han, så han røsket den topp delen på luka av)[ATTACH]37667[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg