Kn3tten Skrevet Desember 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 Hei, jeg kjøpte for litt siden en Mercedes C180 94 modell. Etter å ha sett på nettet, har alle de samme bilene hatt sentrallås, noe denne ikke har. Det er også esktremt tungvint å opne/låse dørene osv, mtp at jeg ikke kan låse opp dørene innenfra, jeg må late de opp med handtaket. Dette viser vel på at det egentlig skal være sentrallås, men hvordan finner jeg ut hva som er galt? Må den leveres på verksted? Noen som hvet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kn3tten Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Ingen ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Kan være sikringen på sentrallåsen som har gått, har vært borti dette på en Saab tidligere. Sjekk sikringen. Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Ingen ideer? Sjekk vacumpumpe som betjener sentrallås. Vet ikke hvor den ligger på din bil men muligens under baksete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190proff Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 vacumpumpe ligger vanligvis under baksetet på høyre side på mercedes generelt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kn3tten Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 Litt flaut å spørre, men har dere noen ideer på hvor sikringsboksene kan befinne seg? Pleier å være på førersiden, men finner ingenting der. Eneste jeg finner er framme i panseret. Og jeg så under høgre baksete etter en vacumpumpe, men ingen lykke der :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg