Gå til innhold

Flytte over rådene

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har du fullflytende råder er det jo ikke noe problem, men er de presset i råden må det brukes varme/kulde for å få det sammen igjen.Har gjort det selv med enkelt verktøy, problemet er at du har bare et forsøk på å få den på rett plass (Og få sekunder).

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor flytte over stempela til andre råder er de rådene kaputte?

Da hadde jeg kjøpt meg nye stempel da det er grise billig til 350 og borra blokka så blir alt 100%.

NEI det og flytte over stempel er ikke garasje jobb har du fult flytende råder som ordentlig motorer har er det bare og bytte med det har ikke std 350.

Spørs om det i det hele tatt er noe lurt og flytte stempel nye er nok best men det går vel på en garasje mekke motor.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Hvorfor flytte over stempela til andre råder er de rådene kaputte?

Da hadde jeg kjøpt meg nye stempel da det er grise billig til 350 og borra blokka så blir alt 100%.

NEI det og flytte over stempel er ikke garasje jobb har du fult flytende råder som ordentlig motorer har er det bare og bytte med det har ikke std 350.

Spørs om det i det hele tatt er noe lurt og flytte stempel nye er nok best men det går vel på en garasje mekke motor.

Era

Har borra blokka og har noen 030 stempler uten råder. Derfor må j bytte..

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider