Hans Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Hepp! Skal flytte over rådene til noen andre stempler. Må krysspinnen presses ut? Er vel ikke noe prob å gjøre dette selv? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Skal du flytte over rådene, må du vel sende inn stempla, ja.. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Går fint å gjøre det selv.Press ut kryssbolten og skift :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Er ikke kryssbolten krympet på plass da? brodern måtte ihvertfall sende inn. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Lite lurt å fikle med å sette på stemplene selv... Stemplene er krympepassform på krysspinnene ,og de må varmes og kjøles og komme rett på plass med en gang.... slep de med til noen som er vant til å gjøre sånt.... lurt å betale litt for å slippe kattastrofer...:D :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Har du fullflytende råder er det jo ikke noe problem, men er de presset i råden må det brukes varme/kulde for å få det sammen igjen.Har gjort det selv med enkelt verktøy, problemet er at du har bare et forsøk på å få den på rett plass (Og få sekunder). Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 hans har faktisk slepa skrotet ut av min garage,så det er bare en standar 350, i utgangspunktet!!!:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Hvorfor flytte over stempela til andre råder er de rådene kaputte? Da hadde jeg kjøpt meg nye stempel da det er grise billig til 350 og borra blokka så blir alt 100%. NEI det og flytte over stempel er ikke garasje jobb har du fult flytende råder som ordentlig motorer har er det bare og bytte med det har ikke std 350. Spørs om det i det hele tatt er noe lurt og flytte stempel nye er nok best men det går vel på en garasje mekke motor. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Era Hvorfor flytte over stempela til andre råder er de rådene kaputte? Da hadde jeg kjøpt meg nye stempel da det er grise billig til 350 og borra blokka så blir alt 100%. NEI det og flytte over stempel er ikke garasje jobb har du fult flytende råder som ordentlig motorer har er det bare og bytte med det har ikke std 350. Spørs om det i det hele tatt er noe lurt og flytte stempel nye er nok best men det går vel på en garasje mekke motor. Era Har borra blokka og har noen 030 stempler uten råder. Derfor må j bytte.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg