Gå til innhold

Passat B3 Turbo

Ranger emnet


Turbo-Am

Anbefalte innlegg

Orginalt tåler de ca 0,6 bar trykk...

Er ikke så mye effekt en får av det heller, bedre å skaffe ei g60 blokk isåfall, underspyling av stempler og lavere kompresjon, tåler opp mot 1,5 bar trykk... Bytter toppdeksel på de så skal det er særs godt trent øye til for å se forsjell på std 1,8 og g60 motor;)

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min har vært til chipping hos ts racing for 2 eiere siden vel å merke.. den sier 209hk men, jeg tviler på det pr dags dato nå hehe..:afro

men det bor ihvertfall ikke det i den nå lenger. mulig den chippen har blit skrytet litt for mye av å jeg hakke peiling på chipp..

Må ikke sammenligne en 8ventilers 1.8l 90 hester motor med din 1.8t 20ventiler nå da....

 

Du får ikke ut mer enn maks 196hk med chip, da er turboen maksa.

1996mod Mercedes Benz E200 Classic.
1984mod Suzuki RG250.

2005mod Yamaha MT01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår