Thermalrider Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Vurderer å sette inn Xenon i ryggelysene, og at et par norske tilbydere tar ca 1400 NOK for dette... med 2 ukers levering... Har tidligere brukt VVME.com med stor suksess (pris, kvalitet og kjapp levering), men de har ikke dette... andre forslag? takker for tips!!! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Ryggelys i xenon - det du trenger når du rygger i mørket Eller så finner du vell noen billige på ebay. Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thermalrider Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 så på disse faktisk... ;) men prisen var jo noe stiv... har funnet endel på e-bay, men er usikker på seriøsiteten på enkelte... har du god erfaring med noen selskaper/leverandører? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Om xenon i ryggelys blir for dyrt så kan jeg anbefale deg LED pære å. De kraftige altså. Brukte de på gamle bilen :) Lyser opp veldig bra 2X 1156 BA15S P21W White High Power CREE Q5 7W LED Back Up Reverse Light Bulb Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenonkungen Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Vi har 15W xenon ryggelys, art. nr. 130615. Men jeg vil anbefale deg å også vurdere LED 16W ryggelyspære da den er mye smidigere å sette inn og fungerer veldig bra. Siter Xenonkungen.com We Light You! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 De nye LED pærene er helt sinnsyke.. har en 3w LED pære jeg kjøpte bare for morro å den har ett helt vannvittig lys! Ville heller valgt LED, pga er billigere og man slipper og vente i 5-10 sekunder før xenon varmer seg opp. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn LED som passer til passat 3B stasjonsvogn? Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn LED som passer til passat 3B stasjonsvogn? Sokkel du har da? kryr av de på ebay. Søk etter CREE led.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Husk at noen VAG biler har de snudd polariteten til pæra. På min A6 kan jeg ikke bruke LED, fordi + til pæra er der jordinga er. Og siden alle pærene på bilen min sitter på et sånt fint brett er det ikke så lett å bytte om (som jeg veit om da) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenonkungen Skrevet Januar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2013 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn LED som passer til passat 3B stasjonsvogn? Dette er pæren til din Passat: LED ryggelys - Ryggelys LED pære. Siter Xenonkungen.com We Light You! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thermalrider Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 De nye LED pærene er helt sinnsyke.. har en 3w LED pære jeg kjøpte bare for morro å den har ett helt vannvittig lys! Ville heller valgt LED, pga er billigere og man slipper og vente i 5-10 sekunder før xenon varmer seg opp. Jepp... burde fulgt dette rådet... ble faktisk ikke mye lysere med Xenon, og som du sier; man må vente litt på effekten ja... monteringen var riktignok kjapp og grei pga små ballaster og stort rom med gode festemuligheter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkolleru Skrevet Januar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 Noen som har opplevd at LED-pærene slår ut radiosignalet? Monterte LED i ryggelys som gav kanon sikt bak men radioen forsvant hver gang jeg rygga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg