Thermalrider Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Siden jeg ofte stopper på mørke og ukurante steder, hadde det vært gull med ekstra varsel/blinklys (Selv om jeg kjører en vanlig SUV... RAV4 2009) En mulighet er selvsagt å kjøpe en saftblander eller planke... men det blir litt i overkant, så jeg er på utkikk etter noe mer diskret man kan montere i feks inni grillen / bakruta etc... Har googlet meg blå etter noe passende... Så forslag mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Her er vel den typen du tenker på? LED Blitslys - Biltema Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Det finnes noen rimelige LED løsninger: car emergency flash | eBay emergency flash Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Strober i lykter eller grill er det mest diskrete. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thermalrider Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 gull... :D Noen forslag hvordan man kjappest kan koble dette direkte til nød-blinklysene (så slipper jeg ekstraknapper & ledninger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg