sleggå Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Hei! Jeg vet at det har vært mange tråder angående problem med vindusviskere, men har enda ikke funnet noe som treffer mitt problem. Jeg skriver derfor denne posten i håp om noen kan hjelpe meg rimelig fort. Jeg var ute å kjørte bil, med vindusviskerne på. Uten noen forvarsel stoppet vindusviskerne, jeg kan høre motoren til vindusviskerne gå men det er ikke noe liv i viskerne, har ikke fått tid til å ta av dekselet og jeg skal reise fredags foremiddag der jeg trenger viskere. Er det noen som vet hva probleme kan være? Jeg har ganske dårlig tid til å rekke min lokale dele-handler imorgen og skulle gjerne hatt en teori fra noen som kan tenke seg hva det er sann jeg kanskje kan spare litt tid. Jeg setter veldig stor pris på alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Det eneste måten å finne ut akkurat hva som er galt, det er for deg å ta av dekselet og se hva som har løsnet. Mest sansynlig har armen ut fra viskermotoren løsnet eller staget som er festet på armen er ramlet av. Sikert bare en bagatell, men som sagt, dette kan kun du finne ut ved å gå ut og se ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleggå Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Det eneste måten å finne ut akkurat hva som er galt, det er for deg å ta av dekselet og se hva som har løsnet. Mest sansynlig har armen ut fra viskermotoren løsnet eller staget som er festet på armen er ramlet av. Sikert bare en bagatell, men som sagt, dette kan kun du finne ut ved å gå ut og se ;) Jo det er forsovidt sant, ville bare ha et par tips siden jeg ikke har tilgang på bilen før imorgen tidlig. Da er det jobb, for å så opne opp å se hva som er problemet, å da håpe jeg rekker dele-handleren. Men tusen takk!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleggå Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Jo det er forsovidt sant, ville bare ha et par tips siden jeg ikke har tilgang på bilen før imorgen tidlig. Da er det jobb, for å så opne opp å se hva som er problemet, å da håpe jeg rekker dele-handleren. Men tusen takk!:) I dag ble det opnet opp, fann ut at det eneste problemet var at det var en mutter som hadde løsnet (på staget? Er ikke sikker på hva dere fagfolk kaller det.) Så når jeg teita den så var alt like bra igjen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 Som jeg trodde. Med fordel kan du bruke nylock-mutter her :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190proff Skrevet Januar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 problemet er antagelig vis at vindusviskeren hopper av som det heter :) skruv opp å press selve pussern ned mot motoren, om det ikke funker så er det kanskje at den må smøres. som er forklart i innstruksjonsboka til bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg