Gå til innhold

Horman styling


ital racing_x

Anbefalte innlegg

Thnx!

Skal prøve der, men virker som en ordentlig knotete side, og ikke lett å få registrert seg der..

 

Veit du forresten om det finnes noen som er seriøse på fiat (uno) på deler og tuning?? Sliter med å finne noen som driver med det her til lands..

ALT av interesse her også..

Litt irriterende å bruke MYE tid på å leite etter gromme deler..

Lettere om man fant alt på et sted liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om noen:

 

http://www.trading-4u.com/shop/en-us/dept_723.html

http://www.hoermann-motorsport.de/index.php?link=shop&katid=190&spid=1

http://www.blue-evolution.ch.vu/

http://www.mhstyling.se/

 

I allefall det jeg har funnet som er noe å satse på. Si ifra hvis du bestiller så kanskje jeg slenger meg på

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 years later...
  • 2 weeks later...

hei på deg.

en enkel og ganske billig måte å få bra med ekstra power,er å ta en telefon til km cams,tlf63858171.han har slipt om originalkam for meg,med veldig bra resultat.og så har han lagd kam av kamemne,med ENDA bedre resultat.en annen ,billig oprasjon er å porte litt.fabrikkstøpen er grov,med støpesjegg,eller langsgående groper

.om du ikke har gjort det før,og ikke tør grave for mye,hjelper det å få bort klumper og sjegg,samt rette opp kanaler.rørene fra plenum til topp er mest knotet,men det går med dreml,eller fleksiaksling til drill,pluss litt tålmodighet.det er også viktig å matche hull,da det ikke er 100% på linje.viktig å tilpasse pakninger også.

ellers fins et firma med virkelig feite ting til bla uno,speedshop.ch.men de er vanskelig å nå på mail.kanskj tung vodkarus er årsaken,eller maillag.

har hatt to veiver til balansering,men dette var gjort så bra fra fabrikk,at jeg fikk dem i retur.

på den første unon min hadde jeg et lass med originalturboer,og kjørte på 1,5 ladetrykk.da holder de ikke lenge,men gøy er det,selv om det en del skruing.(på slikt trykk ryker lager sideveis,og man får et saftig frest kompressorhus).kulelagerturbo er tingen.

og så MÅ du bytte til en bra dumpventil.den originale i plast er VELDIG dårlig.hadde problem med at bilen pruppet på fullt gasspådrag.tok litt tid før jeg skjønte at det var dumpventilen som ikke klarte å holde igjen,og begynte å "blafre".

 

en siste ting du må se på,er et firma i england som heter demon tweeks.de har også mye ting til uno.

 

hilsen jonny mohn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår