ladapower Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 hei, har en golf 2 90 mod. der ett ett rele durer. de første var att de lakk kjølevansrøre på den, so jeg skrudde de av å sjøtte på med en slange( innberte vekkrusking av mange ledninger) å satt på plass igjenn alt, å tenkte jeg skulle starte den. med engang jeg satt på tenninga bjynte rele å dure å lage stygge lyder og den ville ikke starte, å ette litt forskning fram i motorrommet såg jeg en jordningsledning som var av, satte på kabelsko og fekk festet den. derreter satt jeg meg inni bilen å satte på tenninga, rele durte forsatt, men da starta den vertfall :) men hvordan får jeg slutt på denne duringa når alt fungerer? takker for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2013 hææ? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg