rundal Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Hei. Har akkurat blitt eier av en S60 D5, 2004. Lurer på noe. Når eg har passasjer, og denne ikkje bruker belte. Skulle det da ikkje kommet opp varsel om det? Får ikkje det...og lurer på om det skal være slik, eller om det er en eller annen seteføler som ikkje virker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Ganske vanlig at beltevarsling bare er på førersida. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Vet ikke hva som er normalt på 2004 modell. På de nyere så er det varsel for begge setene. Det blinker og piper bare jeg legger noe tyngre enn et brev på setet. Irriterende. Vær glad du slipper sånt mas. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2013 Er berre varsling på førersetet på min 03 S60. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rundal Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2013 Takk for tilbakemeldinger :) Da var det bare å kjøre bilen på verksted for garantirep. av dieselvarmen, så krysse fingrene for problemfritt bilhold framover :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg