Gå til innhold

Baklykter til XL-7

Ranger emnet

astro1

Anbefalte innlegg

Har prøvd å finne ut hvor det går an å få tak i det. Sendte mail til artic trucks som skreiv tilbake at lyktegitter til denne bilen ikke blir laget lengre, men det fantest vistnok alternativer som de hadde hørt om. men de visste ikke hvor.

De lyktene som jeg viser til i tråden koster bare ca 1100kr for begge. ink. frakt (kjøpt på Ebay) antakelig + toll. Så kommer nok til å bestille derfra.

De lyktene har rygge, blink og bremselys i samme lykt. Kan jeg koble ut de lyktene i fanger bak og kun bruke lyktene i skjerm da? Vet at de kun bruker lyktene i skjerm i usa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da må jeg finne ut om det går an å skaffe blendelokk til høl i fanger. Må jeg på suzuki for å få de mon tro?

Bestilte lyktene i dag på ebay. Ca 1200kr med frakt kom de på. Må sikkert betale tull også for å hente de ut. Bilen ser sikkert MYE bedre ut med de lyktene.

Hva har dere pleid å gjøre med tåkelyset da? Det sitter jo i lykten som er i skjerm.

Har lett etter hvite sideblinklys i skjerm foran. Går det an å få tak i, eller må jeg finne noe uorginalt som passer i hølet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvertfall at de ble solgt på rsa. Aner ikke om noen andre sleger de. Ja det hjelper bra med nye lykter der :) Når du bytter til de lyktene så får du ikke tåkelys. Må bare kobles bort. Er heller ikke påbudt med tåkelys.

Aldri sett hvite blinkers til de bilene. Men er mye rart å få på ebay. så finnes sikkert.

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er påbudt så kommer jeg til å koble det bort. Skal forhøre meg med RSA her i bergen om de kan skaffe blendelokk.

Er det noe koblings skjema til lyktene bak? Tror ikke det er nok ledninger i stikket på baklykter i skjerm til blinklys, kjørelys, bremselys og ryggelys. Mener å huske at det bare var 3 eller 4 ledninger i det stikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider