Ole Martin Ferstad Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Når jeg skulle kjøre til flyplassen så begynte plutselig varselampen for motor å lyse og blinke, når jeg lå i 80-90 på e6. Kjente at den kanskje ikke dro like godt. Men jeg tenkte at den kanskje hadde tettet seg til i forgasseren og gikk ned i 3 gir og kom lett opp i fart. Sjekket oljen som var lav, fylte opp slik at det var nok men ingen bedring. Kjenner at det er et eller annet men hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Det er ikke lett å si uten at du får lest ut feilkoder da det er flere hundre mulige feil som kan utløse den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Januar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 sikkert berre litt smuss. De er nok en sensor/føler som er tilsmusser eller kaputt. Siden motoren ikke går like godt så får den ikke inn samme datane fra sensoren og derfor så går den på nødprogrammet. Den er designa slik at man skal klare å kjøre til et verksted. Slikt kan skje også bila som er 2 år gammel. Ikke noe problem slikt sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg