Gå til innhold

Trenger flere demobiler

Ranger emnet

Mr. SQ

Anbefalte innlegg

Da to av kandidatene som ble plukket ut har måttet trekke seg (den ene grunnet militærtjeneste, og den andre grunnet kollisjon med bilen) ønsker vi å plukke ut to til tre nye kandidater.

Så alle interesserte kan sende meg en PM, så tar vi det derifra. Som sist er vi enten ute etter relativt nye biler, eller litt spesielle biler.

Prisene blir meget attraktive!!

kjør på!!

PS! Kandidatene må kunne ta store deler av instalasjonen selv. Veiledning vil selvsagt bli tilbudt.

Minimum innskudd: 15.000,-

Vi ønsker gjerne en bil fra Sørlandet også. Strekning Tvedestrand - Kristiansand.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..................................hva bruker man en demobil til?;)

Poenget her er å la et lite utvalg personer få anlegget sitt meget billig, mot å stille opp på arrangementer vi skal delta på og generelt være ambasadører i en viss periode.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nlight

Er det nå man skal være glad for at man har en 18år gammel bil, og bor "oppi gokk"? :)

Vel............................om det frister og du mangler kroner, så kan det nok godt være det ja;)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nlight

Er det nå man skal være glad for at man har en 18år gammel bil, og bor "oppi gokk"? :)

Vet ikke om det alene er noe å glede seg over..

Jeg gleder meg til jeg får 4 forsterkere, 2 bassere, 2 midbassere, 2 mellomtoner og 2 diskanter ++ fra Glenn og jeg skal konkurrere med utstyret så det er skikkelige saker til meget bra priser :D

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by m_leikfoss

kan sikkert stille 306en min, men spesiell er den ikke, og begynner og bli gammel 1997 modell...

interresert?

Bilen din kan nok være interessant.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by red-5

Hvilke merker er det snakk om her?

Har dere en hjemmeside?

Heisann,

Produktene vi snakker om er:

Eton

RE Audio

Intertechnik

Alle produktene til hører overste hylle i sine respektive prisklasser.

Vi har hjemmeside, men dette er kun for High-End hjemmestereo, som er vår hovedsattsning.

Bilstereoweb kommer etterhvert.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by red-5

Har dere forhandlere i nærheten av Porsgrunn/Skien.

Nei desverre. Bilstereosattsningen vår er rimelig ny, så vi jakter på forhandlere.

Men du kan sjekker føgende websider:

Eton

RE Audio (ikke fullstendig oppdatert)

intertechnik

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare 13 mil ned til Grimstad Thomas ;) Det er jo ingenting for oss bilstereogutta... Jeg skal kjøre med Eton og RE Audio i min bil i 2004 sesongen. 10" XXX sub ser du på bildet jeg har som avartar.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo s40, 2003mod, fra mandal?

eller en sort mx5 92mod, veldig stilig da :)

bare lurer, vet ikke om jeg er klar for det da men... :) bare "lodde" stemninga litt .

ps: eneste veiledning jeg trenger er nok for og få subboxen skikkelig bra, siden begge bilene er "vanskelige" og lage sub i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider