NIMILI Skrevet Januar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2013 Hei Har en 2004 Skoda Fabia 1,2 sedan. Ryggelyset virker ikke. Eg har sjekket at lampen er i orden og byttet sikring. Både på høyre og venstre siden lyser ikke. Verkstedet Møller sier at det er kun en side som har rygglys og andre siden er tåkelys. Men tåkelyset virker på kjørelyset bak, hvor den blir sterkere når eg vrir på tåkelysknappen. Møller utelukket også at ryggelysbryteren var ødelagt da han mente at alle lysene bak ville i så fall ikke virker. Er det noen som vet hva eg kan gjøre for å få liv i ryggelyset bak? Det andre eg lurer på er om det er registerreim på denne modellen? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2013 Hørtes veldig merkelig at alle lys skal gå over ryggelysbryteren :) Ta av kontakta på bryteren og koble sammen ledningene så ser du Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2013 Bryter for ryggelys sitter på gearkassa, i framkant. Tror du må under bilen for å komme til den. Bryteren med ledninger og kontakter sitter litt utsatt til for sølesprut m.m. 1.2l motorene, 3-sylindere med 6 eller 12 ventiler mener jeg har registerkjede. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIMILI Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2013 Tusen takk for hjelpen Mondeo og Bwana :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg