skims Skrevet Januar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 Hei.. Jeg har en volvo b230et motor tilsalgs. Det er med en defekt turbo, grønne dyser, chipet hjerne og ellers en komplett motor uten lednings nett. Eneste som må gjøres med alt dette er nye lager og stempel ringer. hone sylindre og montere ny turbo så er den "good to goo".... prisen blir vi enige om. Alt dette finnes i trondheim.. Kan også være mulig og bytte mot noe annet utstyr eller "stæsj" til volvo 240... (styling,felg,osv...) Siter jag gasar tils det rasar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Januar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 Lengde og pris takk? :) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skims Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 Lengde vet jeg ikke men det finnes ikke slitekant i sylindrene. Pris e billig.. :) hvis jeg får det jeg betale for den så er jeg fornøyd. 3000.- Siter jag gasar tils det rasar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg